DJe vs Hot16Challange2 odc.2

Przed Tobą druga odsłona djskich wykonów w ramach akcji Hot16Challange 2. Z pierwszą częścią możesz zapoznać się tutaj. W tej odsłonie jest jedno mega zaskoczenie, ktoś kto wyłonił się z cienia mgły i przemówił:

- DJ DESZCZU STRUGI - "Nigdy dotąd nie stałem przed majkiem, raperem już raczej nie będę / to tak jakbyś zobaczył mnie z (???) - szykujcie się znów na kolendę"




- DJ JOHNY - "Myślisz, że mnie nie znasz, a słuchasz bez przerwy / 30 złotych płyt, 2 diamenty"




- SZTIGAR BOŃKO feat. DJ EPROM - "W polityce ino grube szambo / mam ochota ich rozdupić tak jak z bazooki Rambo"


- DJ FLIP - "Nie lecę do Wuhan, w Łodzi ściągam bucha / to siada mocniej i lepiej niż koronawirus na płuca"



- DJ BLACK BELT GREG - "My i Wy, a my to oni / od tego stania bolą mnie nogi"




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lista utworów do ZAiKS i STOART

DJ/Animator podczas wydarzenia sportowego.

Freestyle. Reż. Maciej Bochniak, scen. Maciej Bochniak, Sławomir Shuty