DJe vs Hot16Challange2 odc.1

Do akcji rapowania/ śpiewania w ramach charytatywnej akcji Hot16Chalange2 włączyli się także dje. Co ciekawe kilku zaprezentowało całkiem płynne flow i dobre punche przepełnione treścią. Poniżej wrzucam małe podsumowanie dotychczasowych dokonań naszej branży:

- DJ Seli - "2020 miał być moim rokiem a nie jest / Mordo na koniec sezonu to ja miałem liczyć po eventach szelest"




- DJ Noz - "Bo to tylko tak na pozór, to tylko tak wygląda, żeby robić to co robie / działam 24 na dobę - każdego dnia tygodnia"




- DJ  Trakmajster - "Dom z papieru - kolejny sezon / Państwo z dykty nie ma na kombinezon"




- DJ Paragraph51 - "Siadam nad tekstem, będę dziś wieszczem - poznasz mnie jeszcze / dziele się wersem, a dj jestem"


- DJ IKE - "W grze 20 lat, ponad setka płyt / Byłem na każdej scenie, kładłem cuty na każdy bit"




- DJ PHUNK'ILL - "Siemano, stolica Wuwua, a nie Wuhan / Tutaj nietoperza nie uświadczysz w zupach"


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lista utworów do ZAiKS i STOART

DJ/Animator podczas wydarzenia sportowego.

Freestyle. Reż. Maciej Bochniak, scen. Maciej Bochniak, Sławomir Shuty