Posty

Wyświetlanie postów z 2019

Plash na skórzanej kanapie

Obraz
Polecam podcast z Plashem, przeprowadzony przez Bartka lekko ponad godzinny wywiad to super opowieść o pasji, miłości i zajawce. Czyli tych trzech fundamentach na których powinno być budowane życie i podejście do djingu.


Trakmajstra poradnik weselny na Youtube

Obraz
W związku z dużym zainteresowaniem tekstu o organizacji wesel nagrałem wersję na Youtube. Miłego oglądania!

Poradnik weselny dja Trakmajstra

Obraz
Tekst ten piszę po pierwsze dla swojej wygody, po drugie liczę, że trafię do nowych klientów, a po trzecie po prostu dlatego, że mogę pomóc przyszłym Młodym Parą nawet jeśli nie będę dla nich pracował.      Weselne wodzirejowanie to nie moja specjalność, ale puszczam na tych weselach piosenki, mówię do ludzi, ci ludzie się bawią, tańczą, a wesela trwają do rana więc dlatego śmiem twierdzić, że mogę się na ten temat wypowiedzieć. Co roku też trafiam na wspaniałe młode pary, dla których praca do przyjemność. I nie jest tajemnicą, że mam luźne podejście do życia, dlatego być może na moje usługi decydują się osoby które także bez zbytniej spiny spoglądają na to wszystko. Jednak w przypadku uroczystości jaką jest wesele i np. presji ze strony rodziny z każdą kolejną chwilą ten luz zamienia się w stres i ze spokojnego wydarzenia robi się poważne przedsięwzięcie, a Państwo Młodzi zaczynają delikatnie rzecz ujmując panikować. Taki stan rzeczy czasami wpływa na komfort mojej pracy dlatego…

LUSH. | IKZ Vinyl Set - tak się robi marketing

Obraz
Na początku napiszę czego się czepiam, po pierwsze tytuł. Na serio myślałem, że IKZ gdzieś tam przyszykował taką bombę w postaci miksu z winyli, o którym nic nie mówił tylko po prostu nagrał, a jest do tego zdolny. Stąd ten mylący tytuł wkurzył mnie trochę. Po drugie śmieszy trochę fakt ubrania słuchawek na trzydziestominutowy miks jako element garderoby dja, a nie użytkowy. A teraz pochwały. Tak się robi miksy i tak się robi marketing! Życzę mu, aby po pierwsze YT nie zablokował video za copyrightsy, a po drugie, aby ten mix dotarł do managerów i do zwykłych klubowiczów, bo taką pracę trzeba docenić. Ktoś powie, że niby nic wielkiego, bo to zwykły imprezowy mix, ale jednak niewielu djów wysila się, żeby przygotować, nauczyć się i wreszcie nagrać na trzy kamery.  Cieszą te jego równiutkie cuty, te szybkie przejścia, te mixy na patentach z pętlami i echo, te połączenia różnych styli i zmiany tempa. Dobra robota Panie Janku!

DJ Ace - ROLE MODEL feat. DJ Twister, DJ Kostek (prod. BDZ Beatz)

Obraz
DJ Ace zaskoczył nas klipem do cutowanego utworu z dwoma naszymi narodowymi, old skullowymi kotami czyli Kostkiem i Twisterem. Trzy zwrotki, trzy style. Sprawdź to:

HOW TO TONE PLAY - DJ 69Beats

Obraz
Jak mnie teraz Pan Wojtek zaimponował to mówię Wam..! W swoim stylu turntablistycznego nerda 69Beats stworzył bardzo klarowne i wyczerpujące temat video na temat przejść na Tone Play'ach. Oczywiście propsujemy i każdego kto myśli o nowoczesnych formach bitew party rockerów zachęcamy do zapoznania się z materiałem, być może te patenty znasz, a być może dzięki temu rozbudujesz swoją bazę technik!



Spotkanie z Mr Krimem | Rap Tapes by Grędziu

Obraz
Kolekcjoner rapowych kaset Grędziu spotkał Dja Krime'a. Poniżej video. Krime podpisuje swoje produkcję i w międzyczasie odpowiada na ciekawe pytania. Można zapoznać się z kilkoma fajnymi historiamii.



O eventach firmowych i kasie w 2019

W tym roku, a mamy dopiero luty, zagrałem już cztery imprezy firmowe - co jak na mnie jest całkiem sporo i w związku z tym chcę się z Wami podzielić kilkoma przemyśleniami.     Po pierwsze to za każdym razem próbuję takiej sztuczki negocjacyjnej i do tej pory nie udawało mi się, aż wreszcie zaskoczyło!     Chodzi o wydłużony termin płatności. Czym większa firma i nie daj Boże więcej pośredników w postaci przeróżnych agencji tym dłuższy czas oczekiwania na wynagrodzenie. Za każdym razem kiedy negocjuję stawkę staram się wykorzystać tą niekorzystną dla mnie sytuację jako argument aby podnieść wysokość gaży. I w tym roku udało się wreszcie tak rozegrać tzw. uwagi do umowy między działem marketingu, a paniami z księgowości, że niestandardowy termin oznaczał plus 20% doliczone do kwoty netto na fakturze.     Po drugie są ze względu na kasę są trzy rodzaje zleceń. Najpierw poruszymy angaż przez agencję eventową. Tu na pewno będzie zgrzyt między młodą stażystką z agencji, która raczej n…

DJ Trakmajster - It's my Party 90s minimix

Obraz
Długo się za ten materiał zabierałem. Za długo. A od kilku już lat dostaje zapytania w kontekście wesel i firmówek czy takie sztosy jak słychać poniżej także mam w swojej bibliotece. To teraz pozostaje zrobić 80s minimix :) .