Czy małolatka poczuła piżmo?

   Wygląda to tak, że bycie djem wiąże się ze sławą i fejmem wprost proporcjonalnymi do możliwości ogarnięcia darmowych wejściówek do klubu, bań na barze, a najlepiej całej flaszki wódki na djce. Ja rozumiem te mechanizmy i wchodząc w tą branżę świadomie je zaakceptowałem. Czasami przejawem takowego poważania w środowisku są ciepłe przywitania i powitania. Nie rzadko więc witany jestem serdeczniej niż pozostali, czasami jest to miłe, czasami kłopotliwe… A więc..
   Jestem sobie na grillu. Klasyczna majówka w krzakach pod miastem z browarami z cpn’u i jednorazowym rusztem z Biedronki. Dzika natura, błotko, pokrzywy i zużyte kondomy na polanie. Normalnie survival. I byłem się właśnie wylać. Trzymając prawą ręką chuja zakreślałem soczyste, chmielowe esy-floresy po koniczynkach i innych wiechlinowcach. I wracam chwiejnym krokiem z miną pełną ulgi, a tu wyskakuje mi przed nosem ziomeczek z taką prężną małolatką z Płaszowa. No i ja elegancko chcę z nim przybić żółwika pięścią, ale on koniecznie, że graba, że misiaczki i przytulanki. No to uścisnęliśmy sobie dłonie. Prawe dłonie… No ja tą, którą właśnie przed chwilą trzymałem wacka. I wszystko fajnie, emocje po ich wejściu opadły i patrzę, co ta niegrzeczna małolatka robi, a ona, a była już trochę wstawiona - bierze jego rękę i wkłada sobie do ust jego palce i w bardzo wyuzdany i oscentacyjny sposób zaczyna je ssać. Zrobiła to specjalnie, żeby wkurzyć zebrane wokół ognia smutne żony. Udało się, ale nie ma to najmniejszego znaczenia, bo jestem właśnie świadkiem wielkiego dzieła i uzmysławiam sobię, że ta czarna czikita w linii prostej liżę rękę chłopaka, który przed chwilą się nią ze mną witał, a witał się ściskając moją prawą dłoń, którą ja kilkadziesiąt sekund wcześniej trzymałem chuja. I tu powstaje pytanie za 5 punktów w lidze gawędziarzy erotomanów - czy można uznać, że ta Shakira poczuła piżmo?






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lista utworów do ZAiKS i STOART

DJ/Animator podczas wydarzenia sportowego.

Freestyle. Reż. Maciej Bochniak, scen. Maciej Bochniak, Sławomir Shuty