J E S T E M

Dje, którzy wnoszą powiew świeżości, mają 200 znajomych na fejsie i nowe najki. Wchodzą na scene z przytupem i ???? Ktoś ich pamięta?
Trakmajster. Jestem.

Menadżerowie, którzy mają zjawiskową wizję artystyczną. Noszą szaliki w lecie, pracowali na zwywaku w Londynie i byli na Openerze. Mieszają, kombinują, zapominają, nie dopilnują i ???? Uzależnią się od koki, polecą z nurtem wódki...
Trakmajster. Jestem.

Właściciele, którzy otwierają ich niepowtarzalne kluby na kredytach z providentu. Tworzą klimat i najlepszą selekcję w mieście, wiedzą jak prowadzić ten biznes, bo od 10 lat przepierdalają w klubach hajs rodziców. Po pól roku jakoś nie ma tego klimatu, nie ma właścicieli, a piwnica śmierdzi dalej.
Trakmajster. Jestem.

Organizatorzy, którzy tworzą unikatowe eventy. Tworzą nową jakość na scenie i... leżą pijani na backstageu, a długi rosną...
Trakmajster. Jestem

10 lat mineło od mojej 1 imprezy w Krakowie, czekam na kolejne wynalazki, wyzwania, nowych kreatorów życia klubowego i ogólnie yo. Trakmajster. Jestem.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lista utworów do ZAiKS i STOART

DJ/Animator podczas wydarzenia sportowego.

Freestyle. Reż. Maciej Bochniak, scen. Maciej Bochniak, Sławomir Shuty