Siedzicie w domach???

Chyba wszyscy dje siedzą w domach. Kolejnym minusem naszej pracy, którego w obliczu zwłaszcza dzisiejszej, olbrzymiej tragedii nikt nie rozumie jest wydarzenie losowe zwane wprowadzeniem żałoby narodowej. Tak więc w związku w jej wprowadzeniem robimy ankietę kto skąd wrócił lub nie dojechał.
Ja kiedyś jechałem na koncert z Mercedresu do Białegostoku, zawróciliśmy z Kielc. Wtedy chyba spłonął autokar z wycieczką uczniów z Białegostoku.
Dzisiaj nie wybrałem się do Jaworzna, z oczywistych względów impreza została odwołana. W poniedziałek pewnie nie wybiore się do Ministerstwa, a w piątek do Zielonej Góry.

Komentarze

m. floyd pisze…
Ten komentarz został usunięty przez autora.
u mnie odpadła sobota, ale najbliższy weekend ma już żyć. gdyby odpadł, byłoby biednie. w sobotę ma być pogrzeb, więc jednak nie wiadomo.
Anonimowy pisze…
W ostatnią sobotę miał być Street Dance Session w Gdańsku, ale chyba uda się przenieść na 1 maja.
Fala
falamessenger@wp.pl
Anonimowy pisze…
Kfadrat Olsztyn
eh odpadła sobota , niedziela support przed koncertem ostrego, i mam nadzieje ze nie odpadnie i czartek i piatek przyszły.
Anonimowy pisze…
a w niedziele nam zakorkuja Krakow, jakies pomysly na afterparty tzn stype?

Popularne posty z tego bloga

Lista utworów do ZAiKS i STOART

DJ/Animator podczas wydarzenia sportowego.

Freestyle. Reż. Maciej Bochniak, scen. Maciej Bochniak, Sławomir Shuty