Radio Euro i takie tam...

Po pierwsze, Radio Euro zmierza w dobrym kierunku. Zmienić nazwę i wywalić świadomych swojej europejskiej tożsamości studentów którzy na siłę szukają problemów, są zajebiści, rozwijają się i tak dalej i będzie mistrz.

Po drugie, coraz więcej znajomych i nieznajomych mówi o tym radiu. Coraz częściej słyszę tą rozgłośnie w sklepach i innych instytucjach więc społeczeństwo chyba docenia to, że ktoś postawił na niezależną muzykę, a nie na 100 utworów wybranych na podstawie ankiet z Multikina.

Po trzecie abonament to głupota i powinni dać sobie z tym spokój.

Po czwarte powinni wprowadzić do np. Radia Euro bloki reklamowe, nie tak inwazyjne jak w eremefach, ale pozwalające na dywersyfikacje źródła dudków.

Po piąte pieniądze publiczne powinny być przekazywane takim instytucją jak TVP czy PR na konkretne zadania/ audycje, bo coś się mnie wydaję. że obie te firmy to klasyczne molochy, gdzie jest tysiąc pińcet mord do wykarmienia, stanowiska się dublują i wszystkim jest ciepło. Kurwa, za ciepło, mają robić w temperaturze pokojowej.

Po szóste radio publiczne ma misje i tak dalej, ale w zdobywaniu publicznej kasy powinna być konkurencja. Np. w takim Onecie, chociaż tam w większości to chyba ciężkie alkomusy pracują i nic takiego nie wymyślą... no to jednak wpadają na pomysł jakiejś artystycznej akcji. No kuźwa multimedialne, interaktywne w stereo i mp3 koncerty tria muzycznego obój, altówka i bębenek. Grają barokową muzykę przełomu wieków z doliny Dunajca. I są robione felietony, wywiady, video relacje i taki Onecik powinien mieć równe szanse jak np. Trójka która emituje audycje o kimś tak zwane reportaże radiowe.

Po siódme i tak w domu słucham BBC 1xtra i innych wynalazków, a do auta na spokojne pokonywanie korków lepsze jest Chilli Zet, no chyba, że akurat Duże Pe przestanie gadać i zapoda jakąś zajefajną nutę.

Po ósme najlepsza audycje w jakimkolwiek polskim radiu to było Technikum Mechanizacji Muzyki w Rmf Fm, w niedziele od 24 do 6 rano z 10 lat temu, chyba gdzieś wtedy co Wojewódzki miał program rano na Polsacie i czasami np. K44 zapraszał. W TMM grywał Mk Fever, Krime i DMC i na tamte czasy to muzyka, która grali wypierdalała ze Sofixów na co najmniej 4 piętro. Brałem czynny udział w konkursach i wygrywałem takie kosiorki jak kasety Cold Cat. Późniejsze audycje w RH, Radiostacji to nie było już to, była zajawka, bo tam gdzie mieszkałem to fale nie dopełzały i trzeba było kombinować przegrywane kaseciaki, ale wtedy to już człowiek był na wyższym poziomie madafaka i tylko się tak trochę jarał.

Po dziewiąte to w Sobote z Przeplachem będziemy na 3 gramofony w krakowskim Miniesterstwie cziki cziki i skreczy skreczy robić. Zapraszamy

Po dziesiąte to IDA mają być rozgrywane w clubo/knajpie, który ma powstać przy sztucznej plaży w KRK nad wisłą, ale, że tam są jakieś opóźnienia to nic jeszcze konkretnego nie wiadomo. Ja swoją rolę ze względu na dobro tej imprezy ograniczam do minimum, a najchętniej to przyjechałbym jako widz, nie angażując się. Jak lubicie ubierać się w organizacje eventów, znacie się na sprzęcie to daj/cie znać. W teamie jest jeszcze Noriz i on będzie głównym bossem. Joł.

I na koniec:



Pudzianowski będzie walczył na KSW w grudniu po południu, jak pokona Nejmana to dwa lata przed euro zmierzy sie z Szakiem.

Komentarze

Anonimowy pisze…
no z abonamentem jest poracha - wiadomo, ale na media publiczne to trzeba zapewnic konkretny pieniadz w budżecie. zapisy ustawy typu: "kwote ustali ktoś tam" dają pole do zagrywek politycznych. tak wiec lepszy ten kulawy abonament niz forsowana na siłe reforma w wykonaniu rządzących!
a w klubo kawiarnie na grudzien to sie nie chce wierzyc... nie lepsze multikino?
KarolKy pisze…
ja mam takie pytanie czy radio Euro jest radiem ogólnopolskim??, bo nie moge jego znaleźć w aucie w radiu, wiec jedynie przez internet mi pozostaje słuchanie??
cietydzwiek pisze…
tutaj zasieg
http://polskieradioeuro.pl/Czestotliwosci.aspx

Popularne posty z tego bloga

Lista utworów do ZAiKS i STOART

DJ/Animator podczas wydarzenia sportowego.

Freestyle. Reż. Maciej Bochniak, scen. Maciej Bochniak, Sławomir Shuty