Co zrobią nasi dje?

Między innymi pracujemy nad płytą, która będzie dodawana do biletów na Mistrzostwa Świata Djów IDA 2008. Dostałem dziś e-maila od managera Rafika z info, że Rafik pracuje nad specjalnym video. Chcieliśmy aby zrobił jakiś wyrywający z butów numer turntablistyczny, ale on poszedł dalej i zrobi numer oraz teledysk. 
O tego typu utwory poprosiliśmy także Eproma, Falcona i Ike'a. I teraz piszę aby podkręcić klimat. Ciekawe czy znowu zrobią po prostu to co mają zrobić, czyli wybiorą bezstresową i najłatwiejszą droge, czy choć raz wyjdą poza ramy swojego już nudnego świata i stworzą coś na miarę Mistrzostw Świata.

Z Serato ani innych urządzeń typu Final Scratch jak na razie jeszcze nie grają:
- Feelx (chociaż ostanio w Lublinie, używał pożyczonego Serato, z którego grał bity dla Abradaba)
- Przeplach (gra imprezy i z winylami jest spoko, ale grając  bitwy dla bboyów jest mu coraz trudniej, coraz częściej musi tłoczyć własne winyle i to pewnie kwestia czasu i kupi Serato)
- Decks (w ostatnim wywiadzie jaki przeczytałem kilka dni temu, mówi że używa tylko do nagrywania cutów)
- Ja - Trakmajster (kupiłem Mac'a, miałem kupić Serato, ale olałem to, woże dwa case'y, a w sumie gram mało imprez i to mi nie przeszkadza, żeby było śmieszniej to kupuje nawet więcej winyli niż kiedyś)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lista utworów do ZAiKS i STOART

DJ/Animator podczas wydarzenia sportowego.

Freestyle. Reż. Maciej Bochniak, scen. Maciej Bochniak, Sławomir Shuty