Sobota = Kielce



Jak możecie zauważyć na plakacie oprócz tego, że jest napisane, że dzisiaj figle na śmigle odbędą się w Kielcach, w klubie Chillout, są także wymienione nazwy gatunków muzycznych które będę grał. Z jednej strony, dla mnie jako winylowego dja, nie jest łatwo to wszystko poukładać, gdyż mam tylko 2 casey i muszę bardzo rozsądnie dysponować płytami. Z drugiej strony dla publiczności to dobrze, że nie mam Serato, a tylko dwa casey, gdyż wtedy lista stylistyk muzycznych byłaby o wiele większa i nie każdy mógłby przełknąć moje pomysły.

Nie pamiętam czy o tym pisałem, ale powinni spece wymyślić coś takiego aby gramofony, mikser, Serato łączyły się bluetoothem, a imprezowicz po wysłaniu smsa na płatny numer mógłby ładować na swoją komórkę set grany przez dja (wersje master). A dla dużych dyskotek proponuję rozwiązanie tego typu, żeby na bramce zamontować urządzenie które monitoruje i-pody i playlisty w telefonach i na podstawie tego ustawia djowi playliste lubianych przez imprezowiczów utworów.

Update!!!

Admirał Dmc udowadnia, że hip hop nie umarł!
Hip Hop is dead?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lista utworów do ZAiKS i STOART

DJ/Animator podczas wydarzenia sportowego.

Freestyle. Reż. Maciej Bochniak, scen. Maciej Bochniak, Sławomir Shuty