Ja wiedzialem ze tak bedzie... Schemat się powtarza

Gram już 10 lat i przeżyłem tyle opcji związanych z organizacją imprez, że uważam się za mądrzejszego od Internetu, taki alfa i omega i do tego jeszcze pyskuje. W sumie to bardzo szybko wyczuwam sytuację i wiem czy będzie dobrze, czy źle, czy będzie ściema z kasą, czy nie. To doświadczenie powoduje, że czasami odpuszczam walkę o imprezę, jadę gdzieś chociaż wiem, że organizator się nie wywiąże, że będzie lipa. Jestem gotowy na najgorsze i mam wyłożone na to co się stanie. Chociaż łudzę się, że może jednak stanie się cud. Z reguły żadnych cudów nie ma i schemat się powtarza. Zwłaszcza, gdy imprezę organizuje ziomek, z którym nie podpisuje się umowy, bo zna się go ileś tam lat. I tutaj popełniam kolejny błąd, znam go, wiem jaki jest i nie podpisuje umowy. A w takich kumpelskich relacjach wszystkie ustalenia może wywrócić do góry nogami. Gdyby to była jakaś agencja, korporacja to pewnie bym walczył o to co w riderze. Ale ziomek sam udziela się w na scenie i jak się mu mówi: "mają być dwa gramofony i mikser" to chyba powinien rozumieć o co chodzi, a w dzień imprezy dzwonić, że jednak nie ma sprzętu... Ciekawe jest to, że osoby, które same gdy grają wymagają od innych różnych wynalazków, same nie rozumieją, że gdy są organizatorami to muszą je zapewnić innym. Zawsze jest pełno "ale". Jest kolega organizator, jest właściciel podobnie wkurwiony jak ja, bo kolega organizator nie powiedział o tym i o tamtym. Np. wydrukował plakaty bez daty... Za które chce pieniędzy od właściciela. W ten weekend właśnie coś takiego zaliczyłem, Przelpach też. Uważam, że osoby związane z rapem, są najgorszymi organizatorami. Najwięcej takich krzywych opcji miałem, gdy ktoś kto rapuje bierze się za organizację wydarzenia. W ponad połowie przypadków działo się tak dalego, że osoby te paliły, o wszystkim zapominały i gubiły się w czasoprzestrzeni. I pewnie za kilka tygodni znowu zadzwoni kolega i powie, że robi imprezę i będzie zajebiście i znowu będzie to samo...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lista utworów do ZAiKS i STOART

DJ/Animator podczas wydarzenia sportowego.

Freestyle. Reż. Maciej Bochniak, scen. Maciej Bochniak, Sławomir Shuty