Napisałem powieść - Ścierwo - Dj Trakmajster vel Jarek Sterkowicz


Zaczęło się od tego bloga, dlatego winny jestem tej stronie ten tekst. Pisałem tu sporadycznie, ale po każdej publikacji, komentarze były takie, żebym kiedyś napisał coś więcej niż kilkadziesiąt linijek szalonych djskich opowiadań. 

Przełożenie djskich historii jeden do jeden i zamknięcie ich w twardej oprawie książki jest super pomysłem, lecz gdy usiadłem do pisania, kolejne zdania nie układały się fajnie. Brzmiało to zbyt wulgarnie, abstrakcyjnie i nie podobało mi się.

Wybrałem więc formułę noweli, gdzie w zmyślonym świecie zmyślonych bohaterów akcja rozgrywa się w weekend. Szalony weekend 2004 roku. 

Wszystko to dzieje się na Podkarpaciu i w małopolskim mieście - Tarnowie. W tle jest hiphop, są używki i jest pierwsza miłość. Nie ma tu skomplikowanych analiz psychologicznych, rozważań o sensie bytu na pięć stron, czy opisów pogody na dwadzieścia zdań. Jest odkrywanie zakazanego świata, młodzieńcza pogoń za hajsem czy kulisy ciemnych interesów, bo moim celem było czytadło.

Czytadło, po które sam chcę sięgnąć, gdy jadę w trasę. Siedzę w pociągu, za oknem to samo co tydzień wcześniej i tydzień później, a ja mam ochotę coś poczytać, co nie obciąży mi za bardzo głowy, wręcz przeciwnie. Coś co spowoduję, że się uśmiechnę, a tekst będzie płynął jak dobry bit. 

Gdy tak już na dobre zacząłem pisać, to zorientowałem się, że "Ścierwo" to będzie za mało. Umieściłem tu tylko jedną domówkę, jeden koncert, jedną imprezę w klubie. A przecież djem jestem od 20 lat. Traktuję więc tą powieść jako część pierwszą. Przedstawiłem aktorów tego spektaklu, pokazałem ich korzenie i połączyłem ich na lekko ponad 200 stronach.

Jeśli lubisz mój styl pisania to zapraszam do zakupu. U mnie "Ścierwo" podobnie jak w powieści kosztuje 30 zł. 

Ścierwo w sklepsztos.pl

Ścierwo na Allegro


Komentarze

Mike pisze…
Jako stały czytelnik bloga i fan opowieści tu spisanych, gratuluję :) Szacunek. Na pewno kupię i przeczytam.

Popularne posty z tego bloga

Lista utworów do ZAiKS i STOART

DJ/Animator podczas wydarzenia sportowego.

Freestyle. Reż. Maciej Bochniak, scen. Maciej Bochniak, Sławomir Shuty