Emergency DJ

Jako, że bookingów nie mam zbyt wiele, co jakiś czas sprawdzam się jako emergency dj. Nie dojechał, zachorował, wyruchali go na dworcu i nie może chodzić, wtedy jeden telefon i pojawiam się niczym grom z jasnego nieba. Ostatnio "miałem wezwanie" do Ministerstwa, a dzisiaj zagram na podobnej zasadzie w nowym krakowskim klubie Materia, który znajduje się na placu Szczepańskim w miejscu, gdzie kiedyś mieściło się gniazdo szatana czyli esencja krk narko atak - Rentgen. Obecnie klub Materia, nie zamieża kontynuować działalności w stylu RTG, a raczej być Ministerstwem pod drugiej stronie Rynku. W każdym bądź razie jeżeli ktokolwiek czyta tego bloga to zapraszam do Materii.

Poniżej dwie fotki ze świątecznej imprezy w Mielcu, gdzie jak to mam w zwyczaju raz na kilka miesięcy, za bardzo się rozpędziłem z przekazywaniem pozytywnej energii i zdobyłem nagrodę buraka. Na szczęście mi nic się nie stało, ale na nieszczęście dla kolegi, jego pójście w moje ślady upiększyło go o 4 szwy na głowie. Impreza to nasz kolejny występ z Przeplachem jako Groove'n'bass. Tym razem odbyliśmy dwie owocne próby i coraz lepiej się zgrywamy (sami z siebie).



Komentarze

Anonimowy pisze…
Jak pojawię się znowu w KRK trzeba będzie stestować to miejsce.
Trójmiasto pozdrowia szalonego Trakmajstra:)
Fala Messenger
falamessenger@wp.pl

Popularne posty z tego bloga

Lista utworów do ZAiKS i STOART

DJ/Animator podczas wydarzenia sportowego.

Freestyle. Reż. Maciej Bochniak, scen. Maciej Bochniak, Sławomir Shuty