Mesjasz ogłasza Nowy Rok

Mesjasz mówi, że nowy rok od tera będzie 25 kwietnia. Poniżej film z pierwszej eucharystii sylwestrowej.



A tak z innej beczki to grałem w sobotę w Ministwestwie i przyszedł taki europejski murzyn co przemierza świat ze swoim taborem i oprócz tego, że mówił, że Przeplach to jego ziom i się zakolegowali to wręczył mi 10 zł, żebym 2Paca zagrał. Niestety nie mam żadnej jego płyty,
Po raz kolejny zostałem zapytany, czy mam swój mixcd na sprzedaż, tym razem przez imprezowiczkę, która reprezentowała angielskich party turystów. A, że mam Wygibassy to sprzedałem płytkę. Mam jeszcze jakieś 200 kompaktów w domu, tak więc 200 imprez i nareszcie będę bogaty!!!
Dochodzi cora częściej do zabawnej dla mnie sytuacji, gdy pojawiam się w klubie i wszyscy zdziwieni, że dwa casy płyt przyjechały ze mną i nie mam komputera. I pojawił się pomysł. Nie ważne co gram, nie ważne jak, stawka wzrasta do 2500 zł za set bo original madafaka z winyli. Chętni???
I pojawia się problem, o którym wspominał ostatnio Mental, on ma problem ogólnie z muzyką. A ja mam problem z muzyką wydawaną na płytach winylowych. A raczej z tym, że jej nie ma... lipa coraz większa.

Komentarze

Anonimowy pisze…
za trzy tysiaki bym cie wziela na komunie mojej corki
nik pisze…
bez przesady, caly czas wychodza ciekawe rzeczy na 12stkach, a ze jest ich (faktycznie) nieco mniej to dzieki temu latwiej wylowic fajne rzeczy niz gdyby szperac po tych milionach blogow z mp3jkami z ktorych wiekszosc to syf
Anonimowy pisze…
Jedynym cyganem którego znam i słucha tupaca to jesteś ty majster;)
PRZEPLACH
Anonimowy pisze…
Spoko - opcja.

Ciekawi mnie jaki kawałek leci przed odliczaniem?
Anonimowy pisze…
A ja chce 2000GBP bo gram z pozytywki na korbke. Musze tez przyznac, ze swiezym stuffem mam spory problem - ostatni fajny walek do pozytywki wyszedl w 1936.


Gentleman of the old school.

Popularne posty z tego bloga

Lista utworów do ZAiKS i STOART

DJ/Animator podczas wydarzenia sportowego.

Freestyle. Reż. Maciej Bochniak, scen. Maciej Bochniak, Sławomir Shuty